کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

بابا و پسرش

بابایی دلتنگه!

1391/2/9 2:17
نویسنده : حمید
756 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی. خوبی گل پسرم؟ یه مدتی خیلی سرم شلوغ بود. بعدش هم که عید شد و بعدش هم که به دلیل بی حوصلگی نتونستم بیام اینجا و برات از روزگار بنویسم. نازکم من الان اصفهانم. به خاطر کار مجبور شدم بیام اصفهانم. چون قراردادم تمدید نشد و گمرک هم هنوز جواب مصاحبه ها را نزده و من و مامان مینا هم با هم فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که بهترین کار اینه که برای زندگی بیایم اصفهان و منم اومدم دنبال مقدمات این کار. اما تنهایی! الانم به شدت دلم تنگه و هر روز دارم خودمو با فیسبوک سرگرم می کنم و عکس ها و فیلم های شما که کمی از دلتنگی هام کم بشه. الانم که 2ساعته وارد بامداد شنبه نهم اردیبهشت نود و یک شدیم و من هم دوشنبه بلیط دارم برای برگشت به بندر و به شدت دارم لحظه شماری می کنم که بیام و شما و مامان مینا را ببینم. چون دلم برای تو مامان مینا یه ذره شده. امروز هم که داشتم با مامان مینا چت می کردم یه سری عکس های جدیدتو برام فرستاد که خونه مامان جون اینا ازت گرفته. بابایی منم حوصله ندارم دیگه و برای حسن ختام عکس خوشگل توی ناز پسرم را میذارم. فعلا خدا نگهدار و به امید دیدار. دوستت دارم بابایی و بوس بوس...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان احسان
9 اردیبهشت 91 4:12
امیدوارم همیشه در کنار خانواده باشی پدر مهربون..


ممنون مامان خانم
مامان کیان
9 اردیبهشت 91 20:50
چه عجب!!!!آقای پدر زودی برگررررررررررد


مامان جون نی نی
10 اردیبهشت 91 16:14
ان شاا...که بتونید توی اصفهان یه کار خوب پیدا کنید و همونجا بمونید . ما هم دلمون برای پسری تنگ شده بود. بوس برای کیان جون


ممنونم
مامان رایان
12 اردیبهشت 91 11:49
ایشالا هرچی زودتر کاراتون روبراه بشه.زود برگردین پیش مامان مینا وکیان جون


سپاسگزارم! الان دیگه پیششونم
مامان مرجان
12 اردیبهشت 91 22:17
امیدوارم هر چی خیره برانون پیش بیاد !
آخ جون یه دوست دیگه تو اصفهان پول هتل نمیدیم
دلتنگ نباشین : آن پریشانی شبهای دراز و غم دل / همه در سایه گیسوی نگار آخر شد!!!


در خدمتیم. شما تشریف بیاریر پول هتلم نمی خواد بدین
مامان امیرناز
13 اردیبهشت 91 16:54
سلام باباییی خودمونیم شما که از خداتون بود برگردید شهر خودتون ایشالا یه کار خوب پیدا کنید و در کنار هم خوشبخت باشید گل پسر ببوسید
مامان امیرناز
13 اردیبهشت 91 16:56
سلام این چه وضعشه زودتر اپ کنین دلمون واسه پسری تنگید
مامان مهنا
27 اردیبهشت 91 12:27
ماشالا چ بزرگ شده
مامان مهنا
31 اردیبهشت 91 11:07
اوهوم اوهوم فقط خواستیم کمی اعلام وجود کنیم حالتان خوب است ایا؟؟؟؟؟
مامان علی خوشتیپ
10 خرداد 91 13:13
ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان پیشاپیش روز پدر برشما مبارک http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/34150392096925158131.jpg @};
مامان علی خوشتیپ
10 خرداد 91 13:13
ماشاالله چه بزرگ شده کیان جون
مامان امیرناز
22 خرداد 91 23:35
کجا موندین باز؟ عکساش و بذارین؟
معراج
2 آبان 91 23:30
سلام کجایی پس میدونی چند وقته برا کیان جون ننوشتی دلمون تنگه