کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

بابا و پسرش

تولد مامان مینا مبارک

1390/12/24 10:27
نویسنده : حمید
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام بابایی. خوبی گل پسرکم؟ بابایی! امروز سالروز یکی از بهترین روزهای زندگی منه؛ به غیر از روز به دنیا اومدن شما. امروز که 24 اسفنده، هم زادروز مامان میناست و هم سالروزی که من و مامان مینا عقد کردیم. 24 اسفند 87 که همزمان بود با زادروز پیامبر اسلام و ولادت حضرت صادق یکی از بهترین روزهای زندگی من رقم خورد. روزی که 4سال به خاطر رسیدن بهش جنگیدم و انصافا الان هم پشیمون نیستم.

بابایی می خوام اینو بدونی که مامانی واقعا به چای من زحمت کشیده و خیلی فداکاری کرده. به خصوص توی دوران شوم و سیاه سربازی که منو خیلی تحمل کرد. به خصوص اون خدمت سختی که من داشتم و آزار و اذیتی که فرماندهان نیروی مقدس انتظامی توی خدمت مقدس سربازی به من دادند و روزگار من واقعا سیاه شده بود.

به هرحال بابایی مخلص کلام اینکه مامانی خیلی مهربونه و فداکار و دوست دارم همیشه قدرشو بدونی. چون خیلی داره برای شما زحمت می کشه. امیدوارم همیشه سپاسگذارش باشی و 120 سالگی مامانت را جشن بگیریم با هم.

تولدت مبارک مینا گلم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مینا
26 اسفند 90 0:37
مرسی همسر مهربانم شما لطف دارییییید
مامان علي خوشتيپ
27 اسفند 90 0:23
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .
مامان علي خوشتيپ
27 اسفند 90 0:27
تولد مامان ميناي گل و مهربون مباركهههههههههه
مامان امیرناز
28 اسفند 90 22:28
سلام این روز قشنگ براوتن مبارک ایشالا همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین پیشاپیش سال نو مبارک
عمه هاجر
21 فروردین 91 23:51
منتظر عکسای جدید از آقا کیان هستیم
مامان ساقی و محمد
27 فروردین 91 14:08
احسن برشما پدر مهربان
مامان امیرناز
28 فروردین 91 17:14
سلام کجایین اپ تمی کنین نکنه هنوز تعطیلات دارین؟
معراج
31 فروردین 91 15:08
سلام تولد مامان مینا مبارک نی نی من هم 24 اسفند به دنیا اومد امیدوارم که همیشه در کنار هم خوش وخرم باشید .نی نی نفس من معراج نام گرفت دوست داشتید به وبلاگش سری بزنید
مامان اینده
4 اردیبهشت 91 15:50
تولدت مامان مینای گل کیان جون مبارک
مرجان مامان پریساجون
6 اردیبهشت 91 8:56
سلام.پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه