کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

بابا و پسرش

نخستین روز دبستان

1397/7/1 6:50
نویسنده : حمید
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. امروز اومدم اینجا تا شروع اولین روز تحصیلیت را اعلام کنم. تا فرداهایی که بهش سر بزنی و ببینی برام بی اهمیت نبوده روزها و شبهایی که در مورد تو بوده و اهمیتش زیاد بوده. بیای و ببینی اینجا برات چیزهایی ثبت کردم و به یادگار گذاشتم که اگه عمری باشه با هم بخونیم و لذت ببریم. امروز اولین روز مدرسه ی تو شروع میشه. زمانی که به دنیا اومدی برام قابل تصور نبود که دستتو بگیرم و ببرمت مدرسه. البته این زحمتیه که مامانی می کشه و من خب سرکارم. اما برای اینکه نگی بی معرفتم دیروز جشن شکوفه ها بودم.

اما اینجا ازت می خوام تلاش کنی و در طول دوران تحصیلت بهترین باشی. قبلا هم بهت گفتم. بهترین هم نبودی، نبودی خب. اما تلاش کن باشی. ببینم تلاش کردی و نبودی خوشحالم حداقل که کوشایی. فقط دوست دارم توی جامعه فردا هرکاره ای که میشی بهترین باشی تو اون کار. معلم، کارمند، دکتر، مهندس، هنرمند، رفتگر، مغازه دار، راننده، نجار و... هرچی که هستی بهترین باشی و فقط در راه کسب روزی حلال گام برداری.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
1 مهر 97 8:45
موفق باشی عزیزم❤