کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

بابا و پسرش

کیان سه ماهه

1390/12/11 19:51
نویسنده : حمید
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.دیروز آقای کیان خان ما سه ماهش تمام شد و امروز رفت توی 4ماهگی. راستی یاد گرفته آقا واسه ما حرف میزنه و غر میزنه و دعوا می کنه و می خنده و زندگی شیرین ما را شیرین تر کرده. امروز برای اولین بار قهقهه زد که من از ذوقم یه جوری قربونش رفتم که ترسید و زد زیر گریه. به هرحال اینکه این پسره شد سه ماهش. خدا را شکر خوابش خوب شده و شبها هم می خوابه.

راستی اینم بگم این آقا پسر ما طی عملیاتی خشونت بار مسلمان شد. البته اینم بگم که مسلمونی به این چیزها نیست. آدم باید آدم باشه. اگه آدم باشیم یعنی مسلمانیم و سر تسلیم مقابل خدا فرو میاریم. امیدوار هم هستم که پسرکم مسلمان شناسنامه ای نباشه و رسمش اسلامی باشه و کارهاش. دوست دارم اسلامش تحقیقی باشه نه مثل باباش تقلیدی و وراثتی و به خاطر همین هم ان شاءالله اجازه میدم هر کتابی در این مورد مطالعه کنه و با هرکسی می خواد در این باره صحبت کنه تا خودش پی ببره چرا باید مقابل خدا تسلیم باشه و بنده شیطان نباشه خدای نکرده.

اینم عکس های سه ماهگی گلاب بابایی 

فعلا بای تا بعد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرینا موفرفری
11 اسفند 90 19:59
عزیزم سه ماهگیت مبارک. سلام _♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم و منتظر حضورت
مامان آرینا موفرفری
12 اسفند 90 2:05
سلام.ممنون که وقت گذاشتید و به وبلاگ دخترم آرینا سرزدید.با اجازه لینکتون کردم.
نرگسی
12 اسفند 90 3:03
سلام آقای پدر.. ماشالله آقا کیان مردی شده .. آخه عکسی که تازه به دنیا اومده بود رو دیده بودم ... براش اسپند دود کنید .. خدا مادرجونتون رو هم رحمت کنه .. انشاالله کنار خانواده شاد و سلامت باشید ..
نایسل
12 اسفند 90 10:39
آخی مبارک باشه چه پسره نازییی
مامان سارا
14 اسفند 90 17:27
مبارکه گلم ان شا اله 120 ساله شی و یه انسان واقعی حالا با هر مذ هبی
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 12:34
سلام 3 ماهگی گل پسل مبارک خدا رو شکر که زندگی به روال قبل برگشته گوش شیطون کر البته به مامان مینا سلام برسونید
مامان امیرناز
21 اسفند 90 10:26
سلام نازم مرد شدنت مبارک ایشالا داماد بشی امیدوارم باعث افتخار پدر و مادرت بشی گلم پیش امیرنازم بیا
مامان مرجان
29 فروردین 91 20:38
عزززییییییییییم ماشاا... چه خوشتیپ شدی؟ خوشگل تر از روز قبل خدا حفظت کنه!