کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

بابا و پسرش

منم افسردگی بعد از زایمان گرفتم!!!

1390/11/27 11:45
نویسنده : حمید
1,844 بازدید
اشتراک گذاری

یه مطلب جالبی امروز خوندم که می گفت پدران هم بعد از بچه دار شدن دچار افسردگی میشن! خدا وکیلی باید قلم پژوهشگر و نویسنده را طلا گرفت. آخه من که پدرم در اومده. ظهر که از سرکار بر میگردم خونه، آقا کیان یا خوابه یا بیداره و داره بازی می کنه یا بیداره و داره عربده کشی می کنه! تازه وقتی که می فهمه می خوایم یه لقمه غذا بخوریم یادش میفته که باید گریه کنه! چند شبی هم هست که خواب تعطیل! ظهرها هم که من بعضی وقتا می تونم بخوابم و مامان مینا نه! امروز صبح هم که با اجازتون گیج خواب بودم و کار هم بی کار!

فکر کنم همین روزهاست که بنویسند بابای کیان به دلیل افسردگی بعد از زایمان دست به خود کشی زد و به ملکوت اعلی پیوست! حالا از ما گفتن بود...

آقا کیان جون بابات بخواب بذار بخوابیم...

پسندها (1)

نظرات (8)

هستی
27 بهمن 90 12:06
سلام آقا حمید
یکی مثل منم دق همین روزای الان شما را می کشه
مبارکتون باشد
می خواهین بیام بگیرمش؟
الفراررررررررررررررر ببخشید
لینکتون می کنم فقط تو را خدا اسفند و صدقه یادتون نره
در حدی که خونه را دود بر داره تا از چشم دور باشه نی نی تون

سلام.ممنون از لطفتون. حتما

مامان کیان
27 بهمن 90 12:07
مامان امیرناز
27 بهمن 90 22:29
سلام خب خداروشکر لااقل اینجوری یه کم خانمارو درک می کنید! شوخی کردم ایشالا به زودی با خنده هاش هر چی افسردگی دور می کنه ببوسید صورت ماهشو


سلام. منم شوخی کردم. کیان من الانشم خیلی می خنده
مامان مرجان
1 اسفند 90 14:15
ها ها ها!!!!! فکر کنم آقایون بعد از زایمان خانوماشون دچار حسادت و کم خوابی میشن! البته الان روزای خوشتونه ! بذار یه کم بزرگتر بشه رو سر و کله تون بالانس بزنه اونوقت ! اوایل که ریحان دنیا اومد پدرش خیلی باهاش رومانتیک رفتار میکرد الآن باید برم جداشون کنم تا موهای همو از بیخ نکنن و همو کبود نکنن!


نـــــه! ما تازه امید و دل بستیم به اینکه کیان بزرگتر بشه می خوابه

مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 90 19:30
آخه چجوري با پسر به اين شيريني ميخواين افسرده شين؟
براي تولد علي دعوت هستين.تشريف بيارين


سلام. ان شاءالله تولد 100 سالگی علی جون زیر سایه پدر و مادرش همراه با تندرستی
مامان آیهان جون
9 اسفند 90 11:56
عب نداره بابایی، عوضش مطمئنم با یه خنده کوچیک و شیرینش همه دنیارو بهتون میده، این به اون در... راستی هرچی میگذره کیان کوچولو بیشتر شبیه بابا حمیدش میشه
شادي
2 اردیبهشت 91 15:26
مریم
18 فروردین 94 16:43
ای جانم منم امروز عمه شدم اسم عزیز دلمم کیان گزاشتیم خیلی حس خوبیه عالیه ایشالله خداحفظش کنه واستون