کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

بابا و پسرش

کیان و دوستاش

1390/6/15 13:26
نویسنده : حمید
92 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی. خوبی پسرم؟چه خبرا عزیز دلم؟ کیان، بابایی، پس کی میای پسرم؟  همسایمون یه نی نی دختر آورده. مامان مینا می گفت خیلی نازه و کوچولو. اسمش پرنیانه. زودی به دنیا بیا عزیزم تا بری با پرنیان بازی کنی.باشه عزیزم؟ البته صد در صد تا اون موقع از این خونه رفتیم پسرکم.آخه این خونمون خیلی کوچیکه بابایی. ان شاءالله خودت به دنیا میای و می بینی عزیزم.یک خونه یک خوابه 55 متری.قفسه در اصل. اما خب خدا را شکر که همینم هست. بابا اینجا توی این بندرعباس اینقدر مردم هستند که شبها روی صندلی های کنار خیلبون می خوابند.خیلی گناه دارند.نه بابایی؟فکر کن بابا.خیلی از اینها هم یه روزی توی دل مامانشون بودند و مامان و باباشون هم منتظر این بودند که اونا هم به دنیا بیان.شاید خیلی هاشون هم وضع مالی خوبی داشتند.اما میدونی چی شده بابایی.خیلی از اینها حواسشون نبوده،بعضی دیگشون هم به حرف مامان و باباشون گوش ندادند و رفتند با آدم بدا دوست شدند و اونا هم بهشون چیزای بد بدی دادند که استفاده بکنند.به جای اینکه واکسن بزنند از اون چیز بدا زدند،به جای اینکه آب و غذا بخورند چیزای بدی خوردند؛ و به جای اینکه هوای تمیز توی ریه هاشون بکنند هوای بد کردند توی ریه هاشون.اما نه از این هوا بدا که همه جا هستا! نه بابایی؛ یه هوای بدتری که خیلی بده.از اونا.اونوقت بعدش میدونی چی شده پسرم؟اونوقت اینا به خاطر اینکه از اینا استفاده بکنند کلی پول دادند و آخرش هم پولشون تموم شده و مجبور شدند که خونه و هرچی داشتندو بفروشند.آره گل پسرم. اصلا بی خیال.ولش کن.این حرفا برای تو زوده.خیلی هم زوده.ببخشید که اینا را گفتم بابایی.باشه؟

راستی بابایی یه خانمی اولین پیام را برای وبلاگت گذاشته.یه آقا پسر نازی دارن که اسمش علی هست.بهش میگن علی خوش تیپ.عکس این علی آقا را دیدم واقعا خوش تیپ هم هست.فکر کنم این علی آقای گل گلاب اولین دوست کیان من باشه.اما یه مشکلی هست که 5سال و نیم از کیان من بزرگتره. راستی بابایی این علی آقا اصالتا همشهری خود ما هستا. علی کوچولوی خوش تیپ اصفهانیه.

بابایی فعلا من نمیدونم دیگه چی بگم.آخه خیلی گشنمه.برم یه سری هم به فیسبوکم بزنم ببینم دنیا دست کیه! پس فعلا تا بعد گل پسرم.

خدا نگهدار و به امید دیدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نی نی
15 شهریور 90 14:13
سلام امیدوارم گل پسرتون به سلامتی از سفر بیاد توبغل مامانی و باباییش . چقدر خوبه که اینقدر شما خوش ذوقید و براش وب می نویسید.
علی خوشتیپ
15 شهریور 90 14:42
سلام کیان من لینکت کردم.راستی بابا حجیم اصفهانی نیستا.اون بابای مامانمه