کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بابا و پسرش

بازهم سلام

1390/10/4 16:46
نویسنده : حمید
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل بابا.خوبی پسرم؟فدات بشم که الان آروم روی پاهای من خوابیدی.من نشستم روی کاناپه،لپ تاپ سمت راست منه و شما هم آروم توی تشکچه و روی پاهای من خوابیدی. موسیقی سنتی گذاشتم و شما هم خوابی.موسیقی سنتی راهی بود که برای آروم کردنت کشف کردم و تصمیم دارم به یاری خدا حتما شما را به کلاس موسیقی بفرستم. یک روز از روزهایی که خونه مامان جون بودیم خیلی نا آرومی می کردی .منم همینجوری یه آهنگ گذاشتم و شما هم آروم شدی. «تو ای پری کجایی» زنده یاد قوامی چیزی بود که که پخش کردم و شما هم آروم شدی. 

بابایی امروز صبح رفتم و توی مصاحبه شرکت کردم و حسابی گند زدم و برگشتم. دعا کن برای بابایی که قبول و استخدام بشم که اگه بشه محشر میشه گل پسرم.بابایی همین 4تا کلمه کلی طول کشید تا نوشتم و گردنم هم داره می شکنه.فعلا برم تا بعد جیگرم.

دوستت دارم

بوس بوس  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)