کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

بابا و پسرش

دعا برای بابا

1390/10/4 6:36
نویسنده : حمید
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا از اینکه همیشه لطف هایی که در حق من می کنی را فراموش می کنم تا نیاز بعدی که میام در خونتو می زنم شرمندم.

از اینکه هم پسرم سالم به دنیا اومده و هم مینا سالمه خیلی خیلی ازت سپاسگزارم خدا.

خداجون می دونی امروز بازم مثل همیشه از روزهایی هست که کمی بیشتر از قبل بهت نیاز دارم که هوامو داشته باشی. پس خدا این دوتا دعای منو در حق من و همه محتاجان روا کن.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار. یا مدبر اللیل و النهار. یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الی احسن الحال

بسم الله الرحمن الرحیم

ربش رحلی صدری و یسرلی امری وحلل عقدتا من لسانی یفقهوا قولی

آمین یا رب العالمین

خدایا تو را به معصومیت پسرم و مظلومین همسرم و بقیه نی نی ها و مادراشون قسمت میدم گره از مشکلات من و همه نیازمندان باز کن و همه باباها را به خصوص پیش خانوادشون رو سفید کن.

باز هم آمین یار رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)