کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

بابا و پسرش

دلنوشته مامان مینا برای پسرمون

1390/8/28 15:16
نویسنده : حمید
218 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای آخریست که در وجود من نفس میکشی...

 

دلم برای این روزها تنگ میشود ،برای یکی بودنمان

 

دلم برای روزهای هم نفس بودنمان تنگ میشود ،روزهای با هم اینگونه بودن

 

دلم برای روزهای سخت و شیرین انتظار تنگ میشود ،روزهای بی قراری برای دیدنت

 

دلم برای قلب کوچکی که در دلم میتپد تنگ میشود،دلم برای شیطنت های کودکم تنگ میشود.

دیگر چیزی نمانده ...دیگر چیزی نمانده تا با آمدنت مرا واژه ی شور انگیز مادر بنامند...

 

نفسم برایت ،زندگیم به پایت ،وجودم فدایت

 

دوستت دارم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرناز
28 آبان 90 19:36
سلام مامانی با تموم وجودت از این اخرین روزهایی که نی نی فقط و فقط مال خودته لذت ببر واقعا دلم برا اون روزها تنگ میشه ایشالا به سلامت به دنیا بیاد و در کنارتون خوشبخت باشه
مامان محمد پارسا
28 آبان 90 22:28
سلام مینا جون امیدوارم نی نی نازت به سلامت سفرش رو به پایان برسونه و سالم و تندرست بیاد بغل شما و بابایی مواظب خودتون باشید ما رو بی خبر نذارید منتظر عکس های ناناز هستیم
مامان علي خوشتيپ
29 آبان 90 0:59
سلام مامان ميناي عزيز خوش اومدي گلم.راست گفتي واقعا يه روزي ميرسه كه دلت براي اين روزا خيلييييييييي تنگ ميشه ايشاالله زودتر ني ني نازتون به سلامتي بياد تو بغلتون
مامان مرجان
30 آبان 90 15:41
امیدوارم کیان کوشولو به سلامت بیاد و دلتونو شاد کنه!هوراااااااا! منو و کیان متولد یه ماهیم ! من آپم به من سر بزن کیان کوشولوی قهرمان
مامان امیرناز
2 آذر 90 20:05
سلام ترخدا مارو بی خبر نذارین اولین فرصت خبر سلامتی نی نی رو بدید