کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

بابا و پسرش

امام رضا

1390/7/19 9:03
نویسنده : حمید
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به گل پسرم. تاج سرم. آقا کیانم. خوبی بابایی؟ چه خبرا عزیز دلم؟ خوش می گذره بهت پسرکم؟ مدتی برات ننوشتم.گفتم امروز بیام. خب دیروزم که جشن میلاد امام رضا(ع) بود و می خواستم برات دیروز بنویسم که شیطون نذاشت!

توی این مدت اتفاقات جالبی افتاده بابایی! از استانداری با مامان تماس گرفتند که توی آزمون استخدامی استانداری قبول شده. البته برای ثبت اسناد. اونم کجا؟! ابوموسی! منم هرچی به مامانت میگم آخه مینا خانم نیازی نیست بری اونجا. تو بچسب به وکالتت. کارآموزیت دیگه تمومه. اما مامانتو تو بهتر از من می شناسی بابایی. یه مرغ داره که فقط خدا یه دونه پا براش آفریده.

منم اگه خدا بخواد فکر کنم بشم مدیر روابط عمومی اداره. اگه بشه خوب میشه. البته پولش فرقی نمی کنه. ولی خب از لحاظ موقعیت سطحم میره بالاتر و از همین طریق شاید بتونم موقعیت شغلی بهتری برای خودم دست و پا کنم. حالا توکل به خدا. تا ببینیم خدا چی می خواد.

راستی روز جمعه بازم با مامان مینا دعوام شد. حالا بگو به خاطر کی؟ به خاطر پارسا پسر خاله سمیرا. بابایی خیلی جالبه من و مامانت هیچ وقت در مورد سلیقه و فرهنگ و اینجور چیزا دعوامون نمیشه.همیشه دعوای ما سر این و اونه. اول به خاطر دایی حسینت. بعدش خاله سمیرا.بعدش شوهر خاله سمیرا و حالا هم پسر خاله سمیرا. اینم وضعیت ماست دیگه بابایی.امیدوارم دیگه آخرش باشه و دعوامون نشه!

بابایی می خواستم برات از امام رضا بگم عزیزم.امام رضا خیلی عزیز و مهربونه پسرکم. خیلی! حرم ایشون توی شهر مشهده. انصافا من خودم به واسطه امام رضا خیلی چیزا از خدا گرفتم و به شدت هم دلم برای آقا تنگ شده و خیلی دوست دارم برم پابوسشون. میدونی آخه چیه بابایی؟ امام رضا با آدم بدا دوست نبوده. نه اینکه قهر باشه ها؟نه عزیزم! آخه قهر کلا کار خوبی نیست. اما امام رضا از اولش هم با اونا دوست نبوده.امام رضا اما اینقدر مهربون بوده که حتی اگه همون آدم بدا ازش کمک می خواستند، اگه واقعا گرفتار بودند به همون آدم بدا هم کمک می کردند عزیزم. خلاصه امام رضا خیلی مهربون و گله عزیزم و هنوزم که هنوزه دوست و دشمن ازشون کمک می گیرند.

اما یه چیزایی هست که ان شاءالله وقتی خودت به دنیا اومدی و بزرگ شدی متوجه میشی پسرکم. اونم اینکه بعضی از ما ایرانی ها با اینکه مسلمون هستیم، اما یه دفعه جو ما را می گیره و پیامبر و امامان را به خاطر اینکه عرب بودند می بریم زیر سوال. اما اصلا اینطور نیست. عربها اگرچه خیلی هاشون خیلی به ایران و ایرانی ظلم کردند، اما خیلی هاشون هم با ایران و ایرانی دوست بودند و خدمت کردند. اصلا می دونی چیه بابایی؟ همه جا خوب و بد داره. نکنه یه دفعه بگی فلان جا همه مردمش خوبن یا همشون بدنا! باشه عزیزم؟ آفرین پسر گلم. من دیگه برم که کلی کار دارم. فعلا تا بعد.

دوستت دارم. بوس بوس

خدا نگهدار و به امید دیدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون نی نی
19 مهر 90 13:36
چرا به خاطر دیگران که هیچ اهمیتی توی زندگی مشترک 2 نفر ندارن دعوا می کنید. به قول خودتون به خاطر خودتونم دعوا نمیکنید . اگه بیشتر فکر کنید می بینید کهتوی زندگی مشترک هیچ کس بجر همسر به درد نمی خوره .