کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

بابا و پسرش

یک ماهگی آقا کیان

1390/10/10 18:38
نویسنده : حمید
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. کیان من امروز یک ماهش شد. اما روز خوبی برای پسرمون نبوده.کیان امروز همش داره گریه می کنه.چون از دیروز تا حالا دلش درد می کنه.چون دلش اصلا کار نکرده و فقط استفراغ می کنه.نمی دونم چی کار کنم. من و مامان مینای کیان از دیشب نخوابیدیم.حتی من امروز نتونستم برم سرکار. وقتی کیان گریه می کنه بدنش و به خصوص صورتش شروع می کنه به دونه زدن. به هرحال امیدوارم خوب بشه.الانم که دارم اینو می نویسم بعد از کلی زحمت مامان مینای کیان که خوابش کرده روی پای من خوابیده...

اینم عکسش که امروز لب دریا با کلی مصیبت ازش گرفتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مرجان
12 دی 90 16:49
نترسین داداش حمید به بچه حتما گریپ میکسچر بدین ! مامانشم غذای نفاخ نخوره! برای دون دون شدن صورتش بچه گرمی کرده یه کوچولو شیر خشت بهش بدین و مامانشم مدام شربت خاکشیر بخوره و غذاهای خنکی بخوره!بچه ها تا چهلم شون رد شد دیگه نرمال میشن

یه کتاب بهتون معرفی میکنم حتما حتما تهیه کنین خیلی مفیده
خودم که اینقدر با تجربه م بعضی وقتا بهش مراجعه میکنم
نام کتاب:
همه مادران سالمن اگر...

نوشته دکتر الیزابت فنویک ترجمه: امیر صادق بابلان
راستی تو فیس بوک از پیج من به اسم آشپز های آماتور دیدن کنین


سلام.از راهنمایی هاتون ممنون.چشم.حتما می بینم
مامان مرجان
12 دی 90 16:51
اوه راستی تولد 1 ماهگیت مبارک باشه !!!!!!!!


اوه! مرسی
مامان علي خوشتيپ
18 دی 90 1:04
اي جونم آقاي ملوان نگران نباشيد.علي تا سه ماه اينجوري بود.توصيه هاي مامان مرجانو انجام بديد مشكل حله
مامان مرجان
18 دی 90 14:40
پس چرا عکساشو دیگه نمیذارین؟ دلمون واسش تنگ شده ها؟؟؟!!!!