کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

بابا و پسرش

خدایا به امید تو...

1390/7/27 18:15
نویسنده : حمید
252 بازدید
اشتراک گذاری

خدا برای تو می نویسم. برای تو که به هر دردی آگاهی و از هر خبری خبر داری. برای تو می نویسم که از دل همه با خبری و عالم مکنونات قلبی. خدایا برای تو می نویسم، برای تو که دستانت بالای هردستیه. برای تو که بدون اراده تو برگی از درختی نمیفته و با اراده کوهی جابجا میشه.

خدایا ازت خواسته های خیلی زیادی دارم که خودت میدونی. اما الان فقط یه خواسته دارم. پسرم سالم باشه. همین و بس. خدایا من پسرم را سالم از تو می خوام. تو را به فاطمه زهرا و علی اصغر حسین قسمت میدم پسر من و همه بچه هایی که مامان و باباهاشون چشم امید به سالم بودنشون دارند، صحیح و سالم به دنیا بیان.

خدایا تنها امیدم تویی. همه امیدم تویی. خدایا نا امیدم نکن.

یادت باشه خودت گفتی «ان الله مع المتوکلین»

حالا که من به تو توکل کردم پشتمو خالی نکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بهار(مامانی شهراد)
1 آبان 90 14:26
سلام گلم آپم به خونه منم بیا__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l_ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡_..
مامان مرجان
2 آبان 90 12:08
سلام کیان کوشولو! فقط اومدم بگم به یادت هستم و برای سلامتیت دعا میکنم ! بابایی عکس تختشو بذار ببینیم! خونمون رو عوض کرده بودیم اندازه 1 ماه adsl نداشتیم و اندازه 1 ماه حرف برای گفتن داریم به زودی ریحانه گلی آپد میشه !


سلام.منزل نو مبارک.حتما عکس تخت کیانمو میذارم.از لطفتون و دعاتون هم ممنونیم
ZaHrA
6 آبان 90 15:39
سلام بابای آینده

معلومه حسابی برای پدر شدن آماده شدی

امیدوارم یه کوچولوی سالم و صالح خدا بهتون بده

من و همسرم هنوز مامان و بابا نشدیم

خب خیلی هم برامون زوده


ولی عاشق دنیای مامان و باباها هستیم

بابای ادبیاتی هم عالمی داره واسه خودش

آخه نی نی آینده ما هم مامانی ادبیاتی داره

موفق باشید،سلامت و پایدار


سلام.از لطفتون سپاسگزارم.در ضمن ممنونم که به وبلاگ پسرم سر زدین
مامان مرجان
7 آبان 90 0:06
نمیدونم یه حسی منو طرفت میکشه انگار تقدیرت با من گره خواهد خورد ! نمیدونم چرا از حالا اینقدر دوستت دارم! نمیدونم شاید تو عالم دیگه پیش من بودی کیان کوشو لو از حالا به همراه مامانو بابای مهربونت منتظرت هستم ! شاید یه روزی زد به سرم اومدم بندر فقط برای دیدن تو !امیدوارم سالم به دنیا بیای و زیر سایه مرتضی علی و بابا و مامان مهربونت با سعادت و سلامت و بهروزی باشی
مامان مهنا
7 آبان 90 13:41
سلام بابایی مرسی که بهمون سرزدی